Krijg de k#nker

farmaceutische industrie guerrilla cor hospes

Ik was recent uitgenodigd te spreken op een bijeenkomst van farmaceuten. Over storytelling, sociale media en guerrilla. Om hen te inspireren vastgeroeste communicatieblokkades weg te nemen.

  Meer...

Tattoo als perstrekker

cor hospes over tattoo als guerrilla medium

Laat het logo van ons bedrijf op je lichaam tatoeëren en je krijgt een jaar lang gratis ons product. Bedacht een bioscoopketen. Jongeren stonden er voor in de rij. De media ook.

  Meer...

Oppikken: Operatie Lachûh

Guerrilla Dokters van de Wereld

Inhaken op Blue Monday. De meest depressieve dag van het jaar. Oftewel Oppikken zoals ik die guerrillamarketingstrategie noem in mijn nieuwe boek De Guerrillamarketing Revolutie.

  Meer...

Hatsjoe

Knap gedaan. Twitter gebruiken als kanaal voor consumentenonderzoek. Dat deed Vicks. Meer...

Buiten behangen

Heel simpel idee. Prima uitgevoerd. Hoe zorg je er als adverteerder voor dat ietwat te gewildplakte plekken een strakkere look krijgen. Meer...

Opvlammen

In mijn nieuwe boek ‘De Guerrillamarketing Revolutie’ presenteer ik 10 guerrillamarketingstrategieën. Een ervan is Opvlammen. Meer...

Stille Nacht, Heilige Nacht

Oh, wat zoet. Zo'n vroom kinderkoortje dat in een winkelcentrum hemelse kerstliedjes zingt. Maar pas op, we zijn in België en daar is niks wat het lijkt. Meer...

Uit de oude doos: Onderbroekenlol

Je denkt. Ik heb een nieuw merk mannenonderbroeken. Dus ga ik dat met een guerrilla actie presenteren op de Wallen. Een plek waar tenslotte veel mannen komen. Meer...