Hoe word je nummer 77?

Cor Hospes deMedia100 Nederlands Medianetwerk 77

Een mailtje, een ongevraagd mailtje. Die krijg ik wel vaker. Verkoopverhaaltjes, persberichten, kijk ons nou eens gek doen-post of updates  van LinkedIn-groepen. Zoals dit mailtje, van het Nederlands Medianetwerk.

  Meer...

Guerrilla en zaalvoetbal

Guerrilla marketing guerrillamarketingrevolutie Cor Hospes Lebo Amsterdam

Vastgoedontwikkelaar Lebo wilde een advertentie op de locale zender AT5. Om aandacht te vragen voor hun zaalvoetbalteam. Opdat de tribunes wat gevulder zouden worden. Dat vonden we een slecht idee. Meer...

Guerrilla om op te bouwen

Guerrilla marketing guerrillamarketingrevolutie Cor Hospes Omala B2B

Hoe presenteer je je als bedrijf op een beurs waar je eigenlijk niet bij wilt horen. Omdat je het anders dan je branchegenoten doet.

 

  Meer...

Guerrilla als bestrijder van winterdepressies

Guerrilla marketing guerrillamarketingrevolutie Cor Hospes bushokje

Gloeibriljantje deze guerrilla. In Scandinavische landen hebben veel mensen (9,5% van de bevolking) last van ‘seizoensgebonden affectieve stoornissen’. In gewoon Nederlands: stemmingstoornissen, depressies. En daar krijgen ze vooral vaak last van tijdens de wintermaanden. Meer...

Guerrilla take-over buurtsuper

Guerrilla marketing guerrillamarketingrevolutie Cor Hospes Red Stripe

Bewondering. Buiging. Douze points. Buurtwinkel take-over om Jamaicaans biermerk Red Stripe tot leven te wekken. Gewoon even kijken. Geeft je een enorm blij gevoel ook.

  Meer...