Guerrilla om los te maken

Guerrilla marketing guerrillamarketingrevolutie Cor Hospes Lingerie ondergoed

Echt waar. We konden het vroeger met onze tenen. Bikinitopjes ontsluiten. Meisjes die dat niet wilden geloven, kom maar mee. In het zwembad, op het veldje, ergens achterin.

 

Moet toegeven. Die handig- en teenlenigheid zijn velen van ons kwijt. Ook wij herinneren ons hijgerig vingergefrutsel onder truien en bloesjes. Nog talrijker zijn hilarische filmtaferelen van pukdalige jongetjes en geildronken studenten die maar aan behabandjes van steeds onrustiger zuchtende meisjes blijven trekken, sjorren en frutselen.

 

Om onhandige pubers en ontwaakte keldernerds te helpen, kwam de Duitse editie van FHM met een leuk nieuwjaarscadeau. Een kalender om te oefenen hoe die snel een beha konden uitkrijgen. Driemaal daags oefenen op datum, dag en maand.

 

Een aardigheidje voor een selecteerd aantal lezers. Duitse bloggers en pers kregen er bij voorbaat opgewonden vingers van.

 

Een premium voor alle lezers kan dan ook niet uitblijven. We denken dat veel Duitse meisjes dat zullen toejuichen.

 

 

 

Nog te ongeduldig? Dan een schaar.

Plaats reactie

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • Adressen van webpagina's en e-mailadressen worden automatisch naar links omgezet.
  • Regels en paragrafen worden automatisch gesplitst.

1 reacties

Johnk430

Fckin amazing things here. Im very glad to see your post. Thanks a lot and i'm looking forward to contact you. Will you kindly drop me a mail? cafdkafekakc