Guerrilla op de Wallen

Guerrilla marketing guerrillamarketingrevolutie Wallen Amsterdam Cor Hospes

Bloot slaat vaak dood. Borsten en billen zijn nou eenmaal begeerlijker blikvangers dan merkboodschappen. Tenzij dat bloot juist een onderdeel van je guerrilla boodschap is.

 

 

Op de Wallen gebeurde dat. Altijd leuk om daar te gluren naar blote dames, badend in dat betoverende rood licht. Vooral toeristen kunnen hun ogen maar nauwelijks van de raamprostituees afhouden. En ja, ga je nou bij één van die dames naar binnen of niet. Uit nieuwsgierigheid of bewijsdrift of om wat voor reden dan ook.

 

Misschien maar beter gewoon door te lopen. Niet alleen op de Wallen, maar langs elke mevrouw die zichzelf op straat of achter een raam betaald aandient. Deze guerrilla verduidelijkt op een keiharde wijze waarom.

Plaats reactie

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • Adressen van webpagina's en e-mailadressen worden automatisch naar links omgezet.
  • Regels en paragrafen worden automatisch gesplitst.

3 reacties

Dre

Jammer dat deze actie gepikt is van campagne van Greenpeace met haar Green Light District.
Maar ach, in deze branche is plagiaat geen probleem.

cor

Nou Dre, dat is toch wel heel andere koek. Vind dit van Greenpeace echt de kleuterschool. Geen relevant plek. Echt een flauw gebbetje. Impactloos ook. Kijk hier en oordeel zelf: http://www.youtube.com/watch?v=yqLTBbOoags

Hatizzz

Wauw! Big impact....

Pagina's