Guerrilla voedt content. Bij Red Bull weten ze hoe.

Guerrilla marketing guerrillamarketingrevolutie Cor Hospes Red Bull

Ik ben zeer gecharmeerd van de marketingaanpak van Red Bull. Dat kun je ook in mijn boek Guerrillamarketing Revolutie teruglezen. Omdat ze bij het merk begrijpen dat marketing vandaag niet draait om reclamecampagnes, maar om content. Om earned media, om eigen content. En dat guerrillamarketing daar -laat ik dat bescheiden zeggen- een flinke gangmaker van is. Ik mocht over de reclameaanpak van Red Bull een artikel schrijven voor het blog Welingelichte Kringen. Dit naar aanleiding van de buitenaardse jump van de durfal parachutist Felix Baumgartner. Ik hoop dat je mijn enthousiasme kunt delen. Lees mee.

Plaats reactie

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • Adressen van webpagina's en e-mailadressen worden automatisch naar links omgezet.
  • Regels en paragrafen worden automatisch gesplitst.