Opvlammen

In mijn nieuwe boek ‘De Guerrillamarketing Revolutie’ presenteer ik 10 guerrillamarketingstrategieën. Een ervan is Opvlammen.

Noem het de allerhoogste strategie. Omdat je met deze guerrilla actie het allerdichtst bij het hart van je doelgroep komt.Omdat je ermee mensen echt diep weet te raken en betrokkenheid weet los te maken. Je slaat ermee bij hen het vlammetje aan dat appelleert aan de meest basale gevoelens van de mens. Liefde, vrijheid en geluk. Zeker, de strategie Opvlammen is vooralsnog het domein van NGO’s en goede doelen organisaties. Maar het zal niet lang meer duren voordat ook bedrijven deze guerrillamarketing strategie gaan inzetten om de diepste impact bij hun doelgroep te doen ontvlammen. Deze actie vertelt het allemaal en laat je het nog beter doorvoelen.


Plaats reactie

Plain text

  • Geen HTML toegestaan.
  • Adressen van webpagina's en e-mailadressen worden automatisch naar links omgezet.
  • Regels en paragrafen worden automatisch gesplitst.